Με την τρίτη συμμετοχή της στο Φεστιβάλ Θέατρου Αίγινας, η κ. Κατερίνα Διδασκάλου ερμήνευσε μοναδικά το ερωτικό αριστούργημα του Γιάννη Ρίστου, τη "Σονάτα του Σεληνόφωτος" σε μια κατάμεστη αυλή που υποκλίθηκε μπροστά στο ταλέντο, την τεχνική και την υποκριτική της δεινότητα.
Η Σονάτα του Σεληνόφωτος γραμμένη το 1956, η
πρωιμότερη από τις μακρές συνθέσεις της Τέταρτης
Διάστασης, σημαδεύει με την ιδιότυπη μορφή και ατμόσφαιρά της, το ξεκίνημα μιας
νέας εποχής, όχι μόνο για το έργο του Γιάννη Ρίτσου, αλλά και για την Ελληνική
ποίηση γενικότερα. Στην αφετηρία της πιο αίθριας εποχής για την προσωπική και
δημιουργική ζωή του ποιητή, φαίνεται να ανασύρει από το παρελθόν βιώματα,
αγωνίες και συγκινήσεις που δεν ανιχνεύονται στα ποιήματα της προηγούμενης
ηρωικής και επαναστατικής δεκαετίας του Ρίτσου.


Η κ.Κατερίνα Διδασκάλου, γνώριμη πια στο τοπικό θεατρόφιλο κοινό, αφού τη γνωρίσαμε ως «Πόρνη από Πάνω» και ως «Απολυμένη» από τις κοσμικές στήλες των fashion icon περιοδικών, ενδύεται τη βραδινή της τουαλέτα και βγάζει ίσως την πιο ώριμη καλλιτεχνικά κραυγή της. Αυτήν της εναγώνιας, υπαρξιακής αναμονής που μόνο μια Γυναίκα μπορεί να βιώσει. Η τραγικότητά της ηρωίδας που ενσαρκώνει άλλωστε, οφείλεται στο γεγονός πως έχει πλήρη συνείδηση της τραγικότητάς της.
Αναμφίβολα εχθές, κάπου εκεί ψηλά, από μια άκρη
του Αιγινήτικου ουρανού, παρακολουθούσε το έργο και ο ίδιος ο Γιάννης,
καπνίζοντας χαμογελαστά και περήφανα.

Φωτό: Ειρήνη Κουνάδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου